Private Sex Inserate und Erotik Anzeigen in der Schweiz

Chumm uf Opfike/Glattbrugg

Wildkitty/Sandy

Vor

Keine Bilder gefunden


 


 


Liebe Männer
Hoi zäme.Ich bin e Schwiizerin mit asiatische Wurzle.
Gnüss mit mir erotischi und sinnlichi Moment und lah dich verwöhne.
Respekt und Verführig bring ich dir entgege und gang gern uf dini Wünsch i,solang en Gentleman mit Niveau bisch und weisch dass ich nöd dis Luschobjekt,sondern de Schlüssel für unvergesslichi Moment bin.
Lah eus gmeinsam sinnlichi Moment erschaffe und dErotik erlebe.
Ich mach de Job will ich Sex und Nöchi liäbe und teile chan,aber au ich bin wählerisch.
Ich wähle mini Kunde selber us und empfange pro Tag nöd viel Gäscht.Wenn nöd id Blockietlischte wottsch,denn meld dich mit Astand Für de Rescht gitts au de Rescht????


Franz pur/safe,GV safe,Eierlecken,69,Massagen,Girlfried,Küssen,Facesitting

30min 170
45min 220
60min 250
Wiiteri Std.150.-

Fair da ich es selbstständig mache uf Mieti


Meine Favoriten 0
Name
Wildkitty/Sandy
Adresse
Glattbrugg
Räumlichkeit
Appartement (mit mehreren Girls)
Anzeige-Nr.
37744 Premium

Anwesenheit

MontagAnwesend
DienstagAnwesend
MittwochAnwesend
DonnerstagAnwesend
FreitagAnwesend
SamstagAnwesend
SonntagAnwesend

Diese Website nutzt Cookies, um bestmögliche Funktionalität bieten zu können. Erfahren Sie mehr in unsere Datenschutzerklärung.